Hjælp

Ofte Stillede Spørgsmål og problemstillinger

Før du kontakter os pr. email eller telefon, brug da venligst svarene her på siden. De løser over 90% af ALLE forespørgsler vi får.

Bemærk vi ikke yder teknisk support på din computer, MP3-afspiller mv.

Klik på spørgsmålet herunder, så sender vi dig direkte til svaret.

(For spørgsmål ang. produktet og dets indhold, se vores Produkt spørgsmål)

 

Betaling og Handel på nettet

Hvordan betaler jeg?

Jeg vil betale med girokort/efterkrav

Jeg vil ikke handle over nettet

Kan jeg købe et gavekort?

 

 

Retur spørgsmål

Har jeg returret på de bøger, jeg køber?

Jeg har ikke brugt de produkter, jeg har købt. Kan jeg få pengene tilbage?

 

 

Download

Jeg kan ikke downloade

Jeg har mistet filerne fra min ordre

Kan du ikke finde din kvittering?

Jeg har ikke købt Udvidet Download Service - kan jeg få mine filer igen?

 

 

Levering

Jeg har ikke modtaget mine produkter med posten

 

 

Produkter og filer

Må jeg kopiere de bøger, jeg køber?

Jeg kan ikke åbne/afspille mit køb

Filen åbner som "mærkelige tegn" eller HTML Dokument

Der er ikke lyd på mit videokursus

Kan jeg bruge produkterne på både Windows og Mac?

 

 

Hypnose

Jeg falder i søvn hver gang jeg lytter til lydbogen, hvad gør jeg?

 

 

Nyhedsbrev

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

 

 

Svar på spørgsmål

 

Du kan bruge de mest gængse betalings- og kreditkort her på siden.

Bankoverførsel/Check

Hvis du vil betale med bankoverførsel/check, så send en email til support@mindly.dk

Send derefter check eller lav bankoverførsel til:

TotalBanken A/S
Reg: 6880
Konto: 0001071579

HUSK: Skriv navn, email og hvilke produkter du har overført betaling for.

Du kan lave en overførsel via netbank eller gennem din bank/sparekasse.

 

Check udstedes til:

Malte Lange
Havnegade 29
5000 Odense C

 

Når betaling er modtaget sender vi et download link til dig, hvor du kan hente dit produkt.

Der kan gå op til 5 hverdage når du laver bankoverførsel/sender check, før du modtager download link.

 

 

Det er ikke muligt at betale med girokort eller per efterkrav. Du kan vælge imellem at betale med betalingskort, bankoverførsel eller check.

 

 

Det er mere sikkert at handle med betalingskort over nettet end f.eks. at lave bankoverførsel, sende check eller kontanter. For din bank kan hjælpe dig hvis der er nogen der misbruger dit kort.

Vores webshop kører på en sikker forbindelse og det er KUN PBS som får adgang til dine kortoplysninger. Hverken vi eller andre på nettet kan se dem eller få adgang til dem.

Bemærk at det ikke er fysiske produkter vi sælger. Alle produkter downloades - og du får derfor dit produktkøb med det samme. Ingen ventid på post. Du kan frit printe/brænde en cd med dine produkter - dog kun til eget brug indenfor husstanden.

 

 

 

Ikke endnu, men det er en af de ting vi arbejder hårdt på at kunne tilbyde så snart som muligt.

 

 

Nej. I følge dansk forbrugerlovgivning gives der ikke returret på produkter, der hentes direkte på nettet.

 

Nej desværre. Det er digitale produkter og der er ikke returret på jvfr. Dansk lovgivning og handelsbetingelserne.

 

 

For sikre mod downloadmisbrug har vi adskillige sikkerhedsforanstaltninger implementeret på shoppen. Hvis du skifter computer eller får ny IP adresse, vil dit link ikke virke længere.

Hvis du har købt Udvidet Download Service kan du sende os en mail, så giver vi dig et nyt link til at downloade fra.

 

 

 

Hvis du har købt Udvidet Download Service, kan du downloade dem igen fra kvitteringen, som ligger i din email. Kig evt. i Uønsket Post/Spam hvis du ikke kan finde den.

 

 

Send en mail til support@mindly.dk

 

Nej desværre. Udvidet Download Service fungerer som en forsikring, som hjælper dig, hvis du ikke får taget backup af dine filer.

 

 

Vi sælger digitale produkter. Der sendes på intet tidspunkt noget med posten.

Du downloader dit køb umiddelbart efter betaling på hjemmesiden eller fra kvitteringen du har modtaget via email.

Hvis du har købt Udvidet Download Service, kan du downloade dem igen fra kvitteringen, som ligger i din email. Kig evt. i Uønsket Post/Spam hvis du ikke kan finde den.

 

Har du spørgsmål til vores produkter, indhold eller form så skriv til os på:

support@mindly.dk

 

 

I følge Ophavsretslovens regler må du fx:

Du må ikke:

 

 

Der kan være flere årsager til dette:

1. Check at du har downloadet hele filen (Husk at bruge højre-klik og gem filen et sted på din computer)

Fylder filen kun et få KB, har du ikke hentet det hele.

2. Hvis filen er i ZIP format skal den pakkes ud (brug det indbyggede ZIP program i Windows eller Mac OS el. brug f.eks. Winzip eller WinRAR eller 7-zip)

Lydbøger er i MP3 format (Kan afspilles med alle gængse musikafspillere, f.eks. Windows Media Player, iTunes og WinAMP)

E-bøger er i PDF format (Hent Adobe Reader fra www.adobe.com)

Videokurser er i MP4 (H264 codec. Kan afspilles med f.eks. VLC Videoafspiller www.videolan.org)

 

 

Din browser håndterer sandsynligvis filen forkert. Husk at højreklikke på linket til download, og vælge GEM SOM eller GEM DESTINATION SOM.

Gem derefter filen et sted på computer hvor du kan finde den.

Åben derefter filen med det rigtige program, her ses eksempler:

Lydbøger er i MP3 format (Kan afspilles med alle gængse musikafspillere, f.eks. Windows Media Player, iTunes og WinAMP)

E-bøger er i PDF format (Hent Adobe Reader fra www.adobe.com)

Videokurser er i MP4 (H264 codec. Kan afspilles med f.eks. VLC Videoafspiller www.videolan.org)

 

 

Du har ikke det rigtige lyd codec installeret. Prøv at afspille filen med f.eks. VLC Videoafspiller www.videolan.org

 

 

Ja det kan du. Vi bruger kun standard formater, såsom MP3, ZIP og PDF - disse kan håndteres på stort set alle Windows og Mac maskiner. Der findes gratis programmer til at åbne alle filerne med produkter.

 

 

Hvis du kun "sover" i kort tid - dvs. vågner når hypnosen slutter, så sover du ikke, så er du i trance - og hypnosen virker helt som den skal. Trance kan føles som søvn, og mange mennesker kan ikke huske hvad der sker under trancen. Derfor forveksles den med søvn.

Sover du derimod i flere timer efter lydbogen er slut, så er du faldet i søvn. Der vil jeg anbefale dig at sidde op i en stol når du lytter til hypnosen.

 

 

Det gør du nederst i de emails du modtager fra nyhedsbrevet. Der et link du skal klikke på, og så følger du bare guiden.

 

 

Ved andre spørgsmål

Hvis ovenstående ikke giver dig svar, kan du sende en email til nedenstående:

(Husk at skrive navn, ordrenummer, bestillingsemail og en grundig beskrivelse af problemstillingen)

support@mindly.dk

 

Eksempler på emails

Her er eksempler på hvordan du kan skrive din email, så vi får nemmere ved at yde en hurtig og effektiv support.

Forkert måde

Hej,
Mit produkt virker ikke. Hvad gør jeg?
Mvh Navn

 

Korrekt Måde

Hej, Jeg har forsøgt downloade fra min kvittering (ordreid: B123)
Når jeg downloader får jeg følgende fejlmeddelse:
"XXXXX"


Jeg har forsøgt at gøre følgende:

Jeg bruger en Windows XP maskine og har Internet Explorer 7


Jeg har bestilt på denne email: navn@hotmail.com

Mvh
Navn
Adresse
Telefon

Coach Malte Lange
bl.a. kendt fra:

Ude og hjemme
PBSMasterCard SecureCodeVerified by VISA